שאלות נפוצות ותשובות
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות בימים א-ה בין השעות 8:30-15:00
- ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ ע"י לחיצה על האייקון הירוק בתחתית המסך, או ללחוץ כאן לפתיחת שיחה חדשה.
- דרך נוספת היא לשלוח מייל ל [email protected]
- ניתן לשלוח טופס פנייה בעמוד "צרי קשר"
שלחי לנו הודעה ונחזור אלייך בשעות הפעילות בהקדם האפשרי 🙂
בוודאי! האתר מאובטח ברמת אבטחה גבוהה. ניתן לראות שכתובת האתר מתחילה ב-https. כמו כן, תוכלי לראות את סימן המנעול בשורת הכתובת שגם הוא מעיד על כך שהאתר בטוח לגלישה וכי כל הפרטים האישיים שאת מזינה אכן מוצפנים.
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס ובשובר מתנה שנרכש באתר. לא ניתן לשלם בכרטיס דיינרס ובכרטיסים נטענים.
כן, ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים.
בהחלט! ניתן לרכוש כאן
שובר מתנה שנרכש באתר ניתן לממש באתר בלבד. יש להזין את הקוד שקיבלת בעמוד סל הקניות או בדף התשלום.
בהחלט. לחצי כאן למעבר להסבר על מדיניות החלפת/החזרת מוצרים
הרישום לאתר מאפשר לך לעקוב אחר ההזמנה, לצפות בהיסטורית ההזמנות שלך ולשמור נתונים אישיים שיקצרו לך את תהליך ביצוע הזמנו בעתיד.
בנוסף, כחברת מועדון שלנו תוכלי ליהנות מההטבות באתר כמו בסניפי הרשת.
כתובות, מספרי טלפון וקישור לניווט תוכלי למצוא כאן
סניפי הרשת בתהליך ליישום כל ההתאמות הנדרשות על מנת להיות נגישים.
לעת עתה קיימים כניסה נגישה, לרבות רמפה במקומות הנדרשים, מעברים פנויים, מתן שירות ללא המתנה בתור. חלק מהחנויות הן חנויות בוטיק קטנות כך שיש לקחת זאת בחשבון בביקור בחנויות, יש כיסא ישיבה במידת הצורך. כל החנויות של נמצאות ברחוב, בקניונים או במרכזי קניות וישנה חניה ציבורית ואף חניית נכים.
אם ברצונכם לבקר בחנות ספציפית ותרצו לוודא את נגישותה בנוסף לאמור בעמוד זה הנכם מוזמנים לפנות אל רכזת הנגישות.
מעת לעת הצוותים שלנו עוברים הכשרות והדרכות בנושא.
עוד מידע בנושא נגישות באתר ובסניפים תוכלי לקרוא כאן
כל המשרות הפנויות ברשת מרוכזת כאן